Iedereen kent het wel, online gegenereerde leads / offerteaanvragen waarvan je meteen ziet dat ze kansloos zijn. Waarom hier nog langer energie in stoppen? Het beste is te sturen op leads die offline ook werkelijk converteren. Dus heeft het meerwaarde deze conversie in Analytics te koppelen en zichtbaar te maken wat wel en wat niet tot resultaat leidt.
SharkSales heeft reeds bij vele klanten offline conversie meetbaar gemaakt in Analytics zodat we ons bij deze klanten alleen nog focussen op kansrijke offerteaanvragen.
Als er sprake is van een CRM systeem waarin offerteaanvragen opgevolgd en bijgehouden worden, is het mogelijk om de conversiemeting te automatiseren. Zodra in het CRM de lead klant wordt, is deze informatie direct in Analytics beschikbaar (eventueel zelfs de precieze waarde en het product/dienst).
Veel bedrijven volgen offerteaanvragen handmatig op. Speciaal voor deze groep heeft SharkSales een systeem ontwikkeld waardoor met 1 druk op de knop feedback te geven is aan Analytics of een lead waardevol is of niet.
Maak niet langer kosten voor waardeloze leads, investeer juist in die methodes die wel werken.
SharkSales is officieel door Google gecertificeerd voor het werken met Google Analytics. U kunt door onze kennis van zaken vertrouwen op uw data.
Heeft u vragen of wilt u meer te weten komen over het meetbaar maken van offline conversie, laat uw gegevens achter en wij nemen dezelfde dag contact met u op.
“De 4 beste manieren om websiteverkeer te krijgen”