In online marketing draait alles om data en optimalisatie van de verhouding tussen kosten en baten. Hiervoor moet u in Google Analytics sturen op meetbaar resultaat.
Nergens is het zo makkelijk om geld uit te geven als in de online wereld. Iedereen beweert top resultaat zolang u maar betaalt. Juist online is meetbaar te maken wat het resultaat is en wat het eraan bijgedragen heeft.
Google Analytics is een gratis tool die, mits goed ingericht, antwoord geeft op deze vraag. SharkSales is gespecialiseerd in het meetbaar maken van resultaat en de klant op basis van dit resultaat te adviseren in waar wat te doen.
Een goede en betrouwbare implementatie geeft antwoord op de vraag; wat is het resultaat en hoe is dat tot stand gekomen?
Via Google Tag Manager is het mogelijk zonder tussenkomst van de websitebouwer snel en efficiënt online gedrag meetbaar te maken en marketingtags toe te voegen.
De meeste meettools genereren een overload aan informatie. Door de bomen ziet u het bos niet meer. Een goed ingerichte managementdashboard zorgt dat u real-time inzicht heeft op de belangrijkste KPI’s.
Uw leads online genereren en een einde maken aan waardeloze leads? Door feedback naar online te geven, wat wel en wat geen goede leads levert, kan je daarop sturen.
U verkoopt tickets via bijvoorbeeld Paylogic of Ticketscript en wil weten welke online marketing wel en welke niet bijdraagt aan verkoop? Koppel uw ticketprovider op Analytics en verkoop sneller met minder kosten!
Heeft u vragen of wilt u meer te weten komen over meetbaar resultaat in Google Analytics, laat uw gegevens achter en wij nemen dezelfde dag contact met u op.
“De 4 beste manieren om websiteverkeer te krijgen”