Heatmaps geven een helder inzicht of de bezoeker uw website wel efficiënt gebruikt.
Dat mooie verhaal dat geschreven is over uw product, lezen bezoekers dat wel? Die supercoole foto van het team, wordt die wel gezien of scrollen bezoekers helemaal niet zo ver naar beneden? Die blokken op de homepage die iedereen tegenwoordig heeft, werkt dat wel?
Allemaal vragen die te beantwoorden zijn met een heatmap. Die inzichten zorgen ervoor dat de opbouw van uw site logischer is en zich focust op datgene wat een klant werkelijk interesseert.
SharkSales wil u graag helpen om meer rendement uit uw bezoekers te krijgen.
Klanten met een mobiel of tablet gedragen zich heel anders dan desktopbezoekers. Toch is dit tegenwoordig minimaal de helft van uw bezoekers. Door een scrolldiepte analyse van de verschillende apparaten op uw website haalt u meer uit deze waardevolle bezoekers.
De indeling van een landingspagina moet de juiste balans hebben tussen informeren / overtuigen en aanzetten tot actie.
Door te analyseren waar een klant exact beweegt en klikt, is het mogelijk uw menu en actiebuttons zodanig in te richten dat deze balans optimaal is.
Heeft u vragen of wilt u meer te weten komen over het werken met heatmaps, laat uw gegevens achter en wij nemen dezelfde dag contact met u op.
“De 4 beste manieren om websiteverkeer te krijgen”